دوره جامع مدیر حرفه ای

توضیخات دوره

مطالب دوره در قالب ۲ ساعت همراه با مقالات روز دنیا به صورت آفالین در اختیار شما قرار میگیرد.
تمامی موارد به شما آموزش میدهد که چگونه یک سیکل منظم و حرفه ای در شیوه مدیریتی خودتون اعمال کنید و به یک مدیر صد میلیونی تبدیل بشید.
مخاطبین این دوره آموزشی ۱۳ فصلی، نه تنها مدیران میانی و مدیران ارشد، بلکه صاحبین کسب و کار و مدیر عامالن نیز هستند تا با درک رفتار حرفه ای و شناخت کارکتر غیرحرفه ای، نحوه درست مدیریتی را یاد بگیرند.
دوره به دو شکل ویدیو ای و صوتی  در اختیار شما قرار میگیره و از زمان ورود شما، تا یک ماه پشتیبانی رایگان از سمت تیم مارو دریافت خواهید کرد.

سرفصل ها

  • 1.چرا نباید های رفتاری ما مهم هستند؟
  • ۲. اهمیت نقش مدیر میانی در سازمان
  • ۳. باید و نیاید ها کارکتر های غیر حرفه‌ای
  • 4. اصول دریافت و ارائه گزارش های روزانه
  • 5. مهارت های ارتباطی داخل سازمان
  • 6. باید و نباید های برگزاری جلسات
  • 7. نحوه مشارکت در درباره ی هدف‌گذاری و ایده پردازی سازمان
  • 8. باید و نباید های بازخورد دادن در محیط کار
  • 9. نحوه درخواست ارتقا شغلی
  • 10. چگونگی پذیرش درخواست ارتقا شغلی
  • 11. مدیریت مرخصی
  • 12. چگونگی درخواست افزایش ‌حقوق
  • 13. نحوه قبول درخواست افزایش حقوق
  • 14. پرسش و پاسخ
  • بازخورد کارگاه از دید شرکت کنندگان